Avagy, ha nem kérdezted meg, de tudni szeretnéd!

Tisztán Hotel TV!

Tisztán Hotel TV!

Start!

2021. december 30. - Jblog

Ezennel útjára engedem a Jelinek Blogot, azaz a JBlog-ot.

Szeretném megosztani Veletek az eddig szerzett tapasztalataimat, amit életem során gyűjtöttem az információ technológiáról és ennek is egy különleges terepéről, a hotelek világából!

Lassan 30 éve, hogy ezen a területen dolgozom. Szállodásnak tartom magam, hiszen a 16 év hotelben töltött idő nem múlt el nyom nélkül és azóta se sikerült eltávolodnom tőle.

Talán nem is akartam. Ez amolyan szakmai szerelem, vagy inkább perverz szerelem, ahogy jellemezni szoktam.

Mert szállodában dolgozni, vagy szállodákkal dolgozni, kell hogy az embernek legyen némi perverziója.

Más mint a kis-, vagy a nagykereskedelem. Egyszerűen csak HOTEL. Részemről pedig ennek az informatikai oldala.

Eredendően informatikus vagyok, azaz programozónak tanultam, de az élet és az érdeklődésem úgy hozta, hogy kódokat még csak véletlenül se írok. Ebben szerzett tudásomat inkább arra használom, hogy a kódokat összekössem azok felhasználóival, azaz érthetőbbé tenni a szállodások számára, akiknek egy és csak is egy a legfontosabb, a VENDÉG! Csupa nagybetűvel.

Ti szállodások tudjátok, hogy mit akar az ügyfeletek és én is sejtem, ezért egy közös gondolkodásra hívlak meg Benneteket!

Induljon tehát a párbeszéd!

A bejegyzés trackback címe:

https://hoteltv.blog.hu/api/trackback/id/tr4816798626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása